drukuj

ZORGANIZUJ EVENT W SWOIM SKLEPIE!

 

Zapraszamy do zorganizowania wydarzenia z grą „Pojedynek Superbohaterów DC”.

Sklepy, które dołączą do akcji, otrzymają od wydawnictwa Egmont specjalny, limitowany Event Pack. W skład zestawu wchodzą materiały do przeprowadzenia akcji i atrakcyjne nagrody dla uczestników.

Więcej o grze (klik).

 

Krok 1.

Zapoznaj się z poniższymi informacjami.

·       Event pack jest skierowany do sklepów z grami i komiksami, które chcą zorganizować wydarzenie z grą.

·       Sklep jest organizatorem wydarzenia i musi zapewnić miejsce oraz obsługę do jego przeprowadzenia.

·       Sklep sam decyduje, jakie wydarzenie chce zrobić: pokazy gry, turniej czy ligę.

·       Wydawnictwo Egmont zapewnia wsparcie w postaci Event packu. Jego zawartość powinna wystarczyć na nagrody do kilku eventów, jednak sklep rozdysponowuje nagrody według własnego uznania.

·       Materiały zawarte w Event Packu nie są przeznaczone do sprzedaży i mogą być tylko rozdane uczestnikom zorganizowanego przez siebie wydarzenia.

 

Krok 2. Wyślij zgłoszenie na adres gryplanszowe@egmont.pl z takimi informacjami:

nazwa sklepu, adres korespondencyjny + telefon, data wydarzenia. Event pack będzie wysłany do tygodnia od przyjęcia zgłoszenia (po 16 września).

 

Krok 3. Utwórz wydarzenie na facebooku i oznacz Krainę Planszówek Egmont w opisie.

 

 

Informacja o event packu.

Reklama
Copyright Wydawnictwo Egmont Polska 2011
Wszelkie prawa zastrzeżone.
IdeoRealizacja:
CMS Edito Powered by: